ПРО ГНОМИКА
МУДРУНЧИКА,
ДІВЧИНКУ ГАННУСЮ ТА ІНФОРМАЦІЮ Конспект уроку для 2 класу з курсу «Сходинки до
інформатики»
Надія
Северіна , вчитель
початкових класів
КЗ «НВК
Сватівська ЗОШ І ступеня-гімназія»
Мета: закріпити
знання учнів про основні складові комп’ютера; ознайомити дітей з поняттями
«інформація», видами інформації,
можливими шляхами її отримання; продовжувати знайомити з графічним редактором «Paint» -
інструмент «Гумка»; розвивати увагу, пам'ять, розумові операції; стимулювати бажання оволодівати комп’ютерною грамотою.
Тип уроку - комбінований
Обладнання: підручники,
робочі зошити.
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина (1-2 хв)
Пролунав дзвінок, Діти
– просто молодці!
Починається урок. Щоб урок пройшов не
марно,
Працюватимемо старанно, Треба сісти рівно, гарно
Щоб почути у кінці, І виконувати те,
Що у нашім другім класі Про що мова зараз йде.
ІІ. Перевірка домашнього завдання (2 - 3 хв)
Завдання з рубрики «Для розумників і розумниць» (урок 13 підручника)
v У
кошику лежали червоні та зелені яблука. Червона Шапочка замислилася: «Яку
найменшу кількість яблук слід узяти, щоб серед них обов’язково було два яблука
одного кольору?»
Відповідь:
Потрібно взяти три яблука.
v Визнач,
скільки на малюнку квадратів. Визнач, скільки на малюнку трикутників.
Відповідь: 6 квадратів, 12 трикутників
ІІІ. Розвивальні завдання (6-8 хв)
1. Виконання завдань у робочому зошиті (урок 13,
завдання 6)
У скільки способів можна зафарбувати
квітку в два різні кольори, якщо є три олівці: жовтий, синій, червоний? Намалюй
квітки та розфарбуй їх у всі можливі способи.
Відповідь: 6 способів
2. Знайдіть зайве число у кожному ряду.
11, 22, 35, 44, 55, 66, 88, 77, 99
41, 43, 45, 46, 47, 49
10, 20, 30, 40,41, 50, 60, 70
ІV. Робота над темою уроку
(8-10 хв)
- Сьогодні
ми з вами будемо говорити про …. А про
, дізнаємося після слухання текста.
1. Опрацювання статті підручника «Про гномика
Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію» (с.28)
Читання
тексту вчителем. Читання тексту за особами учнями.
Бесіда за змістом прочитаного:
– Що
повідомив Мудрунчик Ганнусі?
– Що таке
інформація?
– Про може бути інформацією? Про що можна
повідомляти?
2.Проблемне запитання :
-
Що таке інформація?
Колективне обговорення за матеріалом робочого зошита
(урок 13, завдання
V. Фізкультхвилинка
1, 2, час вставати: будемо
відпочивати.
3, 4, присідаймо, швидко втому
проганяймо.
5, 6, засміялись, кілька разів
понахилялись.
7, 8, час настав повернутись нам до
справ!
VІ. Закріплення знань
Виконання завдань у робочому зошиті (урок 13,
завдання 4)
VІІ. Робота за
комп’ютером
1.
Повторення
правил безпечної поведінки.
Гра «Правильно - неправильно!»
Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають
або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі. У разі
невідповідності правилу діти тупають ніжками, а якщо віршовані рядки відповідають
правилу - гучно плещуть у долоні, а вчитель увесь час намагається заплутати учнів, щоб вони були більш
уважними і старанними.
В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(тупають ніжками)
Витри старанно взуття, нам
не потрібне сміття! (плещуть у долоні)
За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі
фрукти...(тупають ніжками)
А щоб сісти нам за парту, вчитель
нам дає команду! (плещуть у долоні)
Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (тупають ніжками)
Від екрана ти відсядь... Сантиметрів
п'ятдесят! (плещуть у долоні)
Голова болить моя, Потерплю
годину я! (тупають ніжками)
Я дротів не зачіпаю, правило
це добре знаю! (плещуть у долоні)
Як відчую щось горіле, промовчу
я всім на диво...(тупають ніжками)
В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий
руки! (плещуть у долоні)
2.
Робота з графічним редактором
«Paint»
3. Тестовий контроль
Відгадай загадку, вибери та розмісти у відповідній клітинці предмети, за
допомогою яких людина отримує інформацію. Пригадай, як «перетягувати» малюнки.
|
Малюнок
|
Загадка
|
||
|
|
Я ніколи не сиджу,
А ходжу, ходжу, ходжу.
І хоч з місця не зійду –
Все про час вам докладу.
|
||
|
Є цей прилад в кожній хаті,
Що це, можете сказати?
Для матусі серіал і футбол для
тата
Може скринька ця чудова легко
показати!
|
|||
|
Не їсть, не п'є,
А говорить і співає.
|
|||
|
Хоч і голосу не має,
Але голосно гукає.
Щоб могли порозмовляти
І про все на світі взнати.
|
|||
|
Лист бумаги по утрам
На квартиру носят к нам.
На одном таком листе
Много разных новостей.
|
|||
VІІІ. Підсумок уроку.
Рефлексія
-
Що таке інформація?
-
Про може бути інформацією? Про що можна повідомляти?
Виконання завдання у робочому зошиті (урок 13,
завдання 2)
.
Немає коментарів:
Дописати коментар